pondělí 21. září 2009

Krabice

krabice
:)

Na co krabice ?
Na veci
Na co krabice na veci ?
Na stehovani :)

V sobotu se budu stehovat, hura ! :) Po nekonecne anabazi navstev, kde se na jedno spolubydleni prislo podivat 15 erazmovych studentu a vy, jsem se konecne stal VyVolenym a v jednom spolubydleni se rozhodli pro me. V novem byte je velky obyvak, mourovaty kocour, Croix Roussesky strop ve vysce 4 metry, 3 male loznice a spolubydlici ktery vypadaji fajn. Zajimavosti tohodle spolubydleni je, ze misto jednoho kola navstev (ktere se napadne podobaji prijimacim pohovorum) jsem absolvoval kola dve. Prvni kolo na ktere jsem prisel bylo vcelku normalni. I kdyz se me taky ptali jestli bych rekl ze jsem vic hranaty nebo kulaty. (hranaty samozrejme :) Po tydnu mi pak zavovali jestli bych prisel na veceri, aby se o mne dozvedeli vic. Takze se me vyptavali proc odchazim ze soucasneho spolubydleni, jestli jsem verici a jaka je v Cechach politicka situace (cha cha :). Rekl bych ze vybirani spolubydliciho vzali nesmirne peclive :)

V novem byte teda budeme ctyri. Jeden mlady par, ja a divcina s dredama, piercingem a oblibou techna a house. Rikala ze byla v Praze. Zna Cross Klub a Holesovickou policejni stanici :) (neb jim vykradli auto, kdyz se v Praze zastavili prez noc po ceste na techno festival kdesi v Cechach)

1 komentář:

  1. Tak to je super, hoď sem potom někdy foto nového spolubydlení ;o) pa blajda

    OdpovědětVymazat