pondělí 3. listopadu 2008

Chi :)

Dneska bylo velmi rozvlacne rano. Byl jsem cely zklesly z toho ze se blizi konec B&B a potrebuju najit spolubydleni, ale kde nic tu nic, a ze tu jsem vcelku sam a travim dlouhe hodiny u pocitace a nemam co delam a to mi uplne nesedi.

A tak jsem zagooglil jestli v Lyonu nejsou nejake associations kam bych se pridal a tim zacalo vydarene odpoledne.

Nasel jsem, ze tu je spolecnost Accueil des Villes Françaises ktera ma za cil pomoc lidem ktery jsou novy v Lyonu aby se snazeji zaintegrovali do mistniho zivota. Hej ! To jsem ja ! :) Je vubec mozny aby existovala organizace ktera ma na starosti presne to co potrebuju ? :) Toz jsem vyrazil do jejich kancelare ve starem Lyonu a dozvedel jsem se ze
  • kazdy utery vecer se schazi mezinarodni grupa - pro lidi ze vsech koncin ktery jsou novy v Lyonu (jako treba ja :)
  • pristi patek se sejde mladeznicka grupa - pro mladezniky ktery jsou novy v Lyonu (jako treba ja :)
Mladeznici poradaj ruzny vikendovy akce, jako treba vylety a prohlidky po Lyonu, vypravy do kina a tak. A hlavne tam potkam lidi se kteryma jsem na stejny lodi. Juch :)

A jeste jsem nasel ze tu je francouzsko-anglicky klub, ktery porada Anglicky vecere, kde se mluvi jen Anglicky. A bud tam prijdou francouzi, kteri si chtej pokonverzovat anglicky, nebo angloidi ktery bavi bavit se s lidma ktery bavi anglictina (trochu prebaveno, ale to neva :). Toz jsem se tam taky registroval :)

A aby radosti nebylo malo, tak jsem nasel stranky squashovyho klubu, kde maj i forum, kam davaj lidi inzeraty kdyz si chtej zahrat s nekyl squash, ale nemaj s kym. Tak to zitra projedu a bud nekoho kontaktuju, nebo si tam dam inzerat svuj. Juch :)

A aby byl dnesek zakoncenej necim uplne nejlepsim, tak jsem se vecer sel podivat na jedno spolubydleni nedaleko centra. A vzal jsem to :))) V byte je mladej par Brazilka a Francouz, je jim kolem 27 a jsou fajn. V unoru odjizdej na cestu kolem sveta, coz je taky supr, protoze muj plan je nekde se upichnout na 2/3 mesice a v mezicase cihat na inzeraty z Croix-Rousse/Vieux-Lyon. V lednu by mel Erazmovym studentum skoncit semestr, tak doufam ze se vypakujou z tech hezkejch ctvrti a nejaky misto tam polapim :)

Byt je to prijemnej. Jemne zabordelenej, pohodlnej gauc, platno na promitani filmu, bezdratovej internet, volani na pevny linky po cely Evrope zadarmo. Co vic si prat ? Jo a oba soucasni obyvatele mluvi Anglicky :) Pokojik kde budu ja neni moc velkej. Je tam velka postel, skrin a ... hmm, vic si toho nepamatuju, ale o moc vic tam toho uz nebylo. Az se tam prestehuju, tak blognu fotky. B&B mam zarezervovany jeste na 2 tydny, ale s domacima uz zacinam domlouvat ze bych to o tyden zkratil a pokud vsechno vyjde, tak se budu stehovat uz tendle patek :))

Nu, jak dnesek zacinal tak zklicene, tak konci velmi usmivajicne :)

1 komentář: