pondělí 17. listopadu 2008

Skóre

Ej, dneska je to mesic co me bus vyplivl na Gare Perache a vlekl jsem svoji bagaz mlznym ranem Lyonu. Prekrocil jsem Rhonu a Saônu a vypada to ce cas zacina plynout jako voda v jejich korytech.

Po prvnim tydnu jsem mel pocit ze jsem v Lyonu uz mesic. Po mesici mi prijde ze jsem v Lyonu mesic. Kontrakce casu se projevuje i v Lyonu :) A dovolim si extrapolovat udalosti a hadam ze cas bude ve svem zpomalovani pokracovat a za pul roku mi bude pripadat ze jsem v Lyonu jen par mesicu.

S praci to vypada tak ze puvodni 2 svetylka zhasla v mocalech, ale objevila se 2 az 3 jina.

Minuly tyden jsem mel dva pohovory (uz s konecnymi sefy projektu) na jejichz konci mi rekli ze me chteji a ze mi behem tohodle tydne poslou pisemnou nabidku prace.

Oboji firmy delaji interni vyvoj, coz se mi libi (tz. programovani v kanclu - ne zadny vysilani k zakaznikum po dobu projektu). V prvni mi vlastne nerekli jaky by mi dali plat (uvidime podle toho co mi poslou) a v druhy mi sef rovnou ukazal kalkulaci ve ktery byla dolni hranice platu kterej bych chtel a kterej jsem nastrelil kus nad prumer nabidek co jsem videl na webu. Takze good :)

Prvni firma ma docela nevyhodu ze jejich kancly jsou sice uplne novy a hezky, ale na hranici pekel horoucich. Ve ctvrti na severu Lyonu, daleko od centra, kde je spousta stavenist jak se tam stavi novy, skleneny, blistivy kancelare. A krom stavenist a sklenenejch kosmickejch bakuli tam nic neni. Druha ma takovou nevyhodu/vyhodu. Z 60% procent bych delal vyvoj a ze 40% byl sefem projektu. Sefovani jsem nikdy nedelal (navic ve français) a tak z toho mam docela obavy. Navic myslim, ze moje technicky zkusenosti precenuji, tak nechci nabourat. Ale na druhou stranu to je dost vyzva.

No, zatim se jazycek vah prevazuje k druhy firme. Ale chci se rozhodnout az kdyz budu mit v ruce (mailboxu) nabidky od vsech trech firem.

Ta treti je zatim dost virtualni. Minuly tyden jsem byl na jejich naborovy akci o ktery napisu v jinym clanku. Firma vypadala sympaticky, technologie kterou pouzivaji taky a hlavne jde taky o interni vyvoj v novejch kanclech v centru Lyonu. Rovnou na ty akci probehli i prvni kola pohovoru s tim ze pokud se jim budou CV libit tak se ozvou tuten tyden na domluveni nasledneho pohovoru. Toz uvidime jestli se ozvou. Mohli by :)

Žádné komentáře:

Okomentovat