pondělí 3. listopadu 2008

Impro po Francůzku

V sobotu jsem byl na ojedinele akci - noci improvizace, ktera zacinala v 8 vecer a koncila v 8 rano. Takze nepretrzitych 12 hodin improvizace. No, ja jsem videl prvni 2 a pul hodiny, takze i kdyby to o pulnoci zabalili a sli domu tak ja o tom nevim :)

Na wiki jsem se docetl ze improvizaci je spousta druhu a to co imprujem my v Cechach je impro-match. Tady to bylo jiny. Vecer moderoval vtipny a mily konferencier (zadnej pekelnej rozhodci) a na jevisti bylo kolem deseti hercu. Konferencier zacinal jednotlivy etudy tim ze rekl jaka to bude kategorie a kdo je zacne. Co jsem videl tak to byla stridacka, dual kde misto sumlovani hrali hudebni nastroje - kazdy herec mel jednoho hudebnika jako svuj vnitrni hlas, zpivana a takovy volny impra. Konferencier etudy zacinal i ukoncoval a obcas do nich i vstupoval a menil kategorii, prostredi, tok deje nebo herce. Sympaticky bylo ze herci nehrali na tymy proti sobe, ale vsichni hrali spolecne pro divaky a pro sebe, pro radost z hrani :)

A jestli jsem jim rozumel ? No, tak pulku. Ale i tak to bylo dobry :)

Žádné komentáře:

Okomentovat