pondělí 15. prosince 2008

Toz, prveho dne

Nu, dobre :)

V 9.30 jsem vstoupil do velke prosklene budovy a tim zacal muj prvni den v Atosu.


A jak uz to vetsinou prvni den byva tak se toho moc neudalo. Pohovoril jsem se sefem oddeleni a dozvedel se ze budu prechodne umistenej na mesic a pul na projekt mobilni aplikace pro operatora Orange. A protoze to je prechodny tak me vrzli do kanclu kde normalne byvaji 3, a pro me tam jeste prihodili jeste jeden stul.

A tu jsou moji prechodni kolegove v prechodnem kanclu.


Jednoho cloveka delegovali jako myho buddyho, kterej se o me stara a je mym bodem kontaktu kdyz se potrebuju na neco zepat, coz je fajne. S nim jsem absolvoval to, co Bratr vtipne nazval 'Chozeni s medvedem'. Obesli jsme vetsinu kanclu na patre a s kazdym jsem se pozdravil, bylo jim receno ze zacinam v Atosu pracovat a povedeli mi co ve firme delaj. Vetsinou jsem jim moc nerozumnel, tak jsem jim to odkejval a sli jsme dal :)

Z perzonalniho oddeleni tam dneska nikdo nebyl a evidentne jim nijak moc nevadilo ze zatim nemam podepsanou pracovni smlouvu. To se bude resit nekdy v tydnu. Dneska mi taky dorazila tlusta slozka s povidanim o firme a balikem formularu, ktery jeste musim pro perzonalni vyplnit, takze budu mit dneska vecer co delat.

Po zbytek dne jsem si cetl uvodni papiry o firme, bezpecnostni zasady a neco o projektu na kterym tedka budu. Sefova projektu dorazi az zitra, takze se dozvim vic az pak. Ale uz ted vim ze to bude cast mobilni aplikace pro telefony LG, coz zni docela zajimave.

Jo a jeste jsem pohovoril s sefem o dovoleny. Jelikoz budu pred Vanocema ve firme o neco malo vic nez jeden tyden a navic ve zkusebce (3 mesice), tak na dovolenou nemam narok. Ale nastesti nebyli proti dat mi neplaceny volno. Bohuzel musim na Vanoce (24. prosince) do prace :( Ale pak budu mit volno az do 4. ledna :)) Juchúú :)

O Francouzich jsem zaslechl ze jsou nejefektivnejsi pracovnici v Evrope (he he) a taky ze jsou to nejvetsi flakaci, ktery maji furt pauzy na kafe (he he). No a jak to teda je? Vypada to ze ani jedno z toho neni uplne pravda. Podle sefa chodi vetsina lidi na devatou a odchazi mezi sestou a sedmou. Podle kolegy vetsinou spis kolem ty sedmy.

Cekal jsem ze na obed vyrazime nekam do Francouzske restaurace, prectem si noviny a vklidu poobedvame. A ono vubec ne! K memu prekvapeni si kazdej pritahnul neco k obedu z domova a nebo si to zasel koupit do vedlejsi pekarny/sendvicarny a pak si to ohral v mikrovlne. Teda to je upadek, ty dekadentni Francouzsky kultury! :) Je pravda ze cela obedova procedura zabrala vic nez hodinu a pul. A kolem pul paty byla pauza na kafe. Coz bylo tak 20/30 minut volneho klaboseni v cafeterii. Prijde mi ze kdyz by se seskrtali pauzy a dlouhy obed na standartni jednu hodinu Ceskeho obedoveho casu, tak vyjde Francouzska pracovni doba na 8 hodin, tak jak v Cechach. Takze muj dojem je ze nejsou ani supervykony makaci masiny ani rozvlacny maňánysti. Uvidime, co prinesou dny pristi ...

Žádné komentáře:

Okomentovat