pondělí 20. října 2008

Dalsi stace ve stredu ..

!! POZOR tento text obsahuje nazory zmlsaneho ajtaka :) !!

Mno, tak dnesni interview vcelku slo, lec z toho asi nic nebude. Pan interviewator rikal ze mi nechce nabizet smlouvu dokud nebudou mit konkretni projekt na ktery by me upichli (cerstve expendujou do Fr ze Svycarska) a novy projekty zatim nemaj. V patek mu mam brnknout jak jdou pohovory (cemuz bych rozumel tak ze chce vedet jestli uz jsem neco sehnal), a necekam ze by z toho neco bylo. Navic, je to jedna s firem ktery dodavaj svoje lidi do tymu zakazniku = sako, kosile, kravata bleee :o :)

Dalsi interview mam ve stredu vecer. Nevim co budu do ty doby delat. Flakat se po Lyonu me uz moc nebavi.

Prisla mi taky jedna nabidka pracovat v Luxemburku, ve ktery me presvedcujou, ze to je vlastne kousek, jenom nejaky 2 hodky TGVckem z Parize. Ha ha :)

Vystavil jsem svoje CV na webu kde hledam nabidky prace, aby si me potencialni zamestnavatele mohli taky najit sami. Dorazili mi na to 2 maily od 2 personalek ze si me nasli a jestli bych jim poslal jeste nejaky udaje – oboji to byly nabidky prace v Parizi, takze necekam ze by z tohodle taky neco bylo.

Žádné komentáře:

Okomentovat