středa 29. října 2008

Flaky flak + Par dalsich obrazku z ulicek Lyonu

Po smrsti interview z minulyho tydne je tuten tyden ponekud mrtvy. Jediny 2 interview mam az v patek a jinak ticho po pesine :(

Tak jsem si zajel vyridit litacku, koupil destnik, kdyz mi ten predchozi zahadne zmizel (bud jsem ho nekde zahadne ztratil a nebo si ho nekdo zapujcil z vazy na destniky, kterou mame pred vstupem do bytu) a absolvolal martyrium hledani verejne pradelny a nekonecneho sedeni pred otacejicim se bubnem pracky (ano, je to presne ten obraz ktery si vybavite z USA, kde znudeny lidi sedi s knizkou pred monotone hucici radou pracek na mince).

Tak jsem aspon zacal hledat nejaky spolubydleni. Lov je na pocatku, tak uvidime jak to pujde.

Nicmene v podeli jsem vyrazil s Petrem a jeho Ceskymi kamarady na prohlizeni Lyonu, tak pridavam par fotek ktery mi po ceste uvizly ve fotaku.

K basilice Fourvire vedou dlouhe schody a kdyz clovek nechvata, tak si muze vsimnout ze nektere kaminky ve zdech jsou trochu jine nez byvaji obvykle :)




Ve starem Lyonu je mnoho domu ktere jsou vseruzne barevne a malebne. Tuto je Cervena vez, stoupajici ze dvorku do ktereho se musi projit nenapadnou ulickou.


A ted neco check it out kamo, ze street artu, yo yo! Pred kostelem St George se stejne jako minuly tyden svijela skupinka mladiku do hustych rytmu. Jejich set byl stejny jako minuly tyden a stejny jaky predvedli o hodku pozdeji na dalsim placku.



Žádné komentáře:

Okomentovat